Здавалося б, у прогресивному, сучасному та інноваційному ХХІ столітті проблема неграмотності не мала би бути актуальною. Проте така думка хибна. За останніми дослідженнями, на нашій планеті 781 мільйон дорослих не мають освіти, а приблизно 100 мільйонів дітей не ходить до школи. При цьому мова йде і про населення розвинутих країн зокрема. Так, з кожним роком ця цифра зменшується, але питання неграмотності населення залишається актуальним.
Щорічно 8 вересня у світі під егідою ООН відзначають Міжнародний день грамотності.
Цього дня ще раз хочуть зосередити увагу на “важливості поширення грамотності як інструменту, який допоможе розширити права і можливості усіх людей, побудувати мирне та свідоме суспільство”.
У поняття “грамотність” не потрібно вкладати саме вміння читати та писати. Це примітивна частина вміння бути грамотною людиною, а ось здатність використовувати прочитане, одержати нові знання для себе та передати їх довколишнім – це і є грамотність.
Ще в одному із тлумачень “грамотності” зазначено, що передусім це володіння цілим комплексом суспільно-необхідних знань і навичок, які дозволяють людям свідомо брати участь у соціальних процесах.
Тематику грамотності досліджували на уроці Українська мова за професійним спрямуванням здобувачі освіти групи «Дизайн» Вищого художнього професійного училища N19 смт. Гриців
Викладачка — Олена Лікнарович
Перевірте і Ви себе: https://learningapps.org/display?v=phinqhzcc20